Ne Öğreneceksiniz
Sorumluluklarınız arttıkça, etkili kurumsal iletişim başarılı olmanıza yardımcı olabilir veya sizi geride tutabilir. Herhangi bir iş rolünde veya işlevinde, düşünceli tartışma, fikir birliği, kararlar ve eyleme yol açan yollarla fikirlerinizi iletebilmelisiniz.
Bu program, çeşitli ortamlarda daha ikna edici ve güvenilir iletişimciler olmak için temel iletişim becerilerini geliştirmekle ilgilenen bireyler için tasarlanmıştır. Bir grubu kendi bakış açınıza ikna etmek ve daha cilalı ve profesyonel bir imaj yansıtmanıza yardımcı olmak için stratejiler, pratik araçlar ve kanıtlanmış teknikler öğreneceksiniz. Bire bir görüşmelerden büyük gruplara ve gayriresmi ortamlardan resmi sunumlara kadar, daha kendine güvenen bir iletişimci olacaksınız.
Büyük ve küçük grup aktiviteleri ve gerçek zamanlı geri bildirimler aracılığıyla, bu teknikleri uygulamaya koyacak, yeni yaklaşımları deneyecek ve daha fazla denge, açıklık ve inançla iletişim kurmayı öğreneceksiniz. Programdan profesyonel ortamlarda başkalarıyla başarılı bir şekilde etkileşim kurmak için gereken becerilerle ayrılacaksınız.